wtorek, 24 września 2013

Trudno przyszło, łatwo poszło.

Ile ja się zbierałam! Ile myślałam, ile kombinowałam.
Bo zimno, bo ja wolę bieżnię, bo kołdra mnie nie puści, bo ciemno, bo pada deszcz, bo nie mam ubrań, bo nie dam rady, bo będzie mnie bolało gardło, bo będę chora. Wymówek było dużo. Ale jakoś w końcu wczoraj z jednym impulsem - ubrałam się i poszłam pobiegać. Ostatnio gdy biegałam po bieżni to zaczęło mi się nudzić. Stwierdziłam, że jeśli wchodzi w grę bieganie dłużej niż pół godziny - to muszę zacząć biegać na dworzu, bo się najzwyczajniej w świecie zanudzę! No więc pobiegłam.
Na prawdę myślałam, że od razu będzie mnie bolało gardło. Ale nic z tych rzeczy. Założyłam leginsy, bluzkę na długi rękaw, polar, szalik i opaskę na uszy. I było mi idealnie. Przydałyby się tylko skarpetki dłuższe, bo mi trochę wiało po kostkach.
Tak mi się spodobało, że aż 10 km przebiegłam! Nigdy jeszcze nie zrobiłam 10 km w plenerze! Nigdy nie zrobiłam ich biegnąc! Na bieżni może i mi się udało, ale wtedy połowę szłam, więc to totalnie nie to samo.
Było na prawdę fajnie, było rześko, było idealnie do biegania! To prawda! To wszystko co mówią ludzie biegający o tej porze roku. To wszystko się sprawdziło! Teraz będę biegać częściej na dworzu. Tym bardziej, że mam cel. A raczej dwa -   Bieg Niepodległości i Półmaraton Św. Mikołajów. Jeden w listopadzie, a drugi miesiąc później i dwa razy dłuższy. 10 km w listopadzie się nie boję. 21 w grudniu już tak. Trzeba będzie zrobić kondycję. Już się nie mogę doczekać! :D

A jak czasy mi wyszły?
  • najszybszy 1 km 5m:21  
  • 5 km 29m:43s
  • 10 km 1g:05m:15  
Całkiem mi się podoba. Całkiem jestem dumna ;D 
Tym bardziej, że tego samego dnia rano byłam na Pure Pump i robiłam brzuch. :D

P.S. Potrzebuję nowej muzyki do biegania. Jeszcze nie znalazłam nic lepszego niż stare, dobre The Prodigy. Masz może coś ciekawego, mocnego co mogłabym sprawdzić?

5 komentarzy:

  1. `zebrałaś się` i od razu 10km ! :D
    najs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to na prawdę jest tak jak wszyscy mówią! Na prawdę dobrze się biega w taką pogodę. Nigdy w życiu bym się tego nie spodziewała :D

      Usuń
  2. Wow! Świetnie Ci poszło! Aż mam ochotę sama iść biegać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciemno i zimno i brzydko na dworzu, ale jak się biegnie to jest dużo piękniej! :D

      Usuń