piątek, 25 stycznia 2013

Day 9

Kolejny dzień Sesji za nami. Mało nauki, dużo ćwiczeń. Cały czas nakurwiam, nie przestaję, muszę schudnąć do 1 marca! Musi być coraz lepiej!!

11.00 - płatki z musli z mlekiem (ooo tak! pospałam sobie dziś troszkę! :D)
14.00 - 1/2 Wasa Sandwich
17.00 - Sałatka (miała być z kalafiorem ale był nie dobry :( )  =kukurydza+ogórek+4 paluszki krabowe+jajko+sos czosnkowy z jogurtu
 puszka energetyka (sesja ;( inaczej nie dałabym rady się uczyć)
21.00 (niestety) - pieczywko z sezamem z almette i pomidorem i drugie z wędliną i pomidorem

Oooj dziś sobie poćwiczyłam. Koło 19 zaczęłam robić Chodakowska z gwiazdami. Myślałam że będzie mooocno, ale nie było tragedii. A potem walnęłam sobie jeszcze hula hop przy Na wspólnej (20 minut) Aaaa no i jeszcze na 12.30 byłam na Aikido!

A tak chciałabym wyglądać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz