środa, 15 maja 2013

Brak obiadu :(

Jak tam Wasz kolejny dzień na drodze do szczęścia?
U mnie jak zwykle wadliwie... ale jakże przyjemnie! Dlaczego wadliwie? Bo nie miałam kompletnie czasu jeść. Cały dzień spędziłam tak na prawdę na głupotach, nie jadłam obiadu, nie jadłam żadnego mięsa. Środy i czwartki mam właśnie tak ciężkie, że ledwo zdążę skoczyć na trening między zajęciami i nie ma czasu usiąść spokojnie i zjeść. Czasem przygotowuję sobie jakąś sałatkę na wynos, albo chociaż kanapkę... i czasem też po prostu jem na mieście. W centrum handlowym w którym jest mój Pure jest Subway (który jest gorszym złem) i Kuchnia Polska (która już taka zła nie jest). W Kuchni Polskiej często są pieczone piersi z kurczaka... mogę sobie wziąć takie na wynos, kupić pomidora na straganie i lepszy taki obiad niż żaden. Dzisiaj był taki dzień, że jedzenia na mieście nie mogłam kupić, więc wcześniej zaopatrzyłam się w produkty, które mogłam nosić cały dzien w plecaku.
Tak więc

 Rano zjadłam
-dwie kanapki pelnoziarniste z avocado
I poszłam na trening: 1h na bieżni, 10 minut brzuszków i 3 serie na maszynie do boczków(muszę w koncu dowiedzieć się jak ona się nazywa! :D )
A potem
-jogurt fpitny 7zbóż for men mandarynka pomarańcza (pyyycha!)
-pomidor, bułka, serek wiejski light
-sandwicz WASA
-1/2 torebki ryżu z domowym dżemem z jabłek i cynamonem

Cały dzień dziś latałam... a to zajęcia na których miałam prezentacje, a to siłownia, a to składanie materiału w TV, znów zajęcia i zebranie TV... od miejsca do miejsca. Zdecydowanie potrzebuję ROWERU. Noszę się z jego zakupem już od 3 miesięcy. Nawet rodzice powiedzieli, że mi dołożą jakieś grosze (Chcę stary i ledwojeżdżący żeby nie było żal jak ktoś go ukradnie) Będę musiała w końcu zebrać się i kupić bo wykończyć się można lataniem z miejsca na miejsce i denerwowaniem się czy zdążę na autobus.

Lecę spać. Jutro kolejny piękny dzień który najprawdopodobniej rozpocznie się siłownią! :D
Dobrej nocki z dobrą muzyką!




Aaaa! Zapomniałam! Znalazłam dziś na Pudelku zdjęcia Zoe Saldana (pani z Avatara). Pięęękna!
http://www.pudelek.pl/artykul/55133

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz