sobota, 9 lutego 2013

Day 25

Zajebiście się czuję! Nie ogarniam trochę tego co powinnam robić w Pure gdy nie idę na żadne zajęcia ale ok.
Zrobiłam dziś
-30 minut na bieżni (10 minut szybki marsz, 20 minut interwał -1,5/1,5 marsz/bieg) (260 kcal? nie wiem nie pamiętam...)
-10 minut orbitrek (okolo 50 kcal)
-10 minut rowerek (okolo 60 kcal)
-20 minut bieżnia ( 10 minut marsz, 10 minut 1/1 marsz/bieg)
-6 x 20 takiego czegoś na boczki co się siedzi i kręci w boki... nie wiem jak to się zwie ;D Tam podnosiłam dwa ciężarki tym kręceniem więc chyba 9kg... nie wiem
- 10 x 10 na siedząco udami w boki... też dwa ciężarki

Dziś był także mój trzeci dzień bez energetyków, trochę mi brakuje, ale czuję się dobrze. Zaraz zacznie się kucie do matmy, mam nadzieje że bez Tajgerków.

Co dziś jadłam?
Same smaczne rzeczy!!!
-Kanapka pełnoziarnista z almette i szczypiorkiem
-Ryż z odrobiną sosu słodkokwasnego, 5 kawaleczkami kurczaka zapieczony z serem
-Kanapka pełnoziarnista z sałatą serkiem i wędlinką + jajko + dwa ząbki camemberta
-Jogurt pitny z musli

Jestem szczęśliwa i zmęczona, mam nadzieję, że motywacja do Pure będzie nadal. W sumie to ja niestety jestem osobą która lubi się popisywać, lubi być w centrum uwagi, lubi mieć widownię. Więc może i Pure jako jedna z pierwszych moich siłowni się przyjmie. Do tej pory były to raczej babskie fitness cluby i aerobiki, gdzie mężczyzn nie można było spotkać. Chociaż Pure nie grzeszy ilością chuderlaków nie wiem po co tam chodzących, to z drugiem strony jest też mnóstwo obrzydliwych, żylastych mężczyzn. Właśnie dziś robiąc ćwiczenia na uda się przyglądałam i nie wierzyłam. Oni potrafią siedzieć na ławeczce i do lustra wyciskać te swoje hantle. I wyglądają okropnie... I jak to może się podobać. Takie wielkie napompowane fu. Dlatego właśnie podobają mi się pływacy... są naturalni, mają ładne plecki i nie zbyt wielkie łapy... i mogą normalnie odebrać telefon ;)
A wracając do tego jak ja sama się czuję w Pure. Właśnie na razie bardzo dobrze. Przydaliby się ludzie z którymi regularnie bym na coś chodziła. Dziewczyny dziś zamuliły, ale może będzie ok i do przodu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz