piątek, 1 marca 2013

Day 44

Nie jestem w stanie wytrzymac nawet tygodnia bez slodyczy nooo :( Zjadłam dziś twaróg z miodem bo tak potrzebowałam słodkiego :/ Trochę brak mi sił i muszę jeść więcej białka!
-dwa jajka na twardo +kanapka z wędliną
-dwie kanapki z zoltym serem i ogorkiem
-makaron pełnoziarnisty z warzywami z patelni i jogurtem + dwa paluszki rybne
-jogurt bananowy bitny z musli
-3 kanapki z wedlina i zoltym serem z mikrofali + twaróg z miodem na waflach ryzowych
-troche musli podjadłam
wooooda woda dużo wody

 No i odpuściłam sobie Pure na rzecz ogarnięcia paru spraw, ale za to miałam wf na którym dawałam z siebie wszystko!

jutro planuję zjeść pizzę, będę piła alkohol i jadla pewnie same nie zdrowe rzeczy, ale od niedzieli zaczynam detoks! spróbuję nie jeść słodyczy w tygodniu i robić sobie nagrodę w niedzielę. moze takie nagrodowanie sie w weekend poprawi pracę nad jedzeniem w tygodniu. Zobaczymy.
Dobrej nocki :*


I jeszcze INSPIREJSZYN na dziś - pięknie wystająca pupka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz